Saturday, 28 January 2012

ahle hadees kama sutra



بسم الله الرحمن الرحیم
عرض مرتب
یہ ایک تاریخی حقیقت ہے کہ غیر مقلدین (جو خود کو اہل حدیث کہتے ہیں) کا وجود انگریز دور سے پہلے نہ تھا۔ انگریز کے دور سے پہلے پورے ہندوستان میں نہ ان کی کوئی مسجد تھی، نہ مدرسہ اورنہ کوئی کتاب۔ انگریز نے ہندوستان میں قدم جمایا تو اپنا اولین حریف علماءدیوبند کو پایا۔ یہی وہ علماءتھے جنہوں نے انگریز کے خلاف جہاد کا فتویٰ دیا اور ہزاروں مسلمانوں کو انگریز کے خلاف میدان جہاد میں لا کھڑا کیا جس نے انگریز کے خلاف جہاد کو حرام قرار دیا اور مسلمانوں میں تفرقہ اور انتشار پھیلایا اور آج تک غیر مقلدین اپنی اسی روش پر قائم ہیں۔
فقہ حنفی جو تقریبا ً بارہ لاکھ مسائل کا مجموعہ ہے اس عظیم الشان فقہ کے چند ایک مسائل پر اعتراض کرتے ہوئے غیر مقلدین عوام کو یہ باور کرانے کی کوشش کرتے ہیں کہ فقہ قرآن وحدیث کے خلاف ہے اور غیر مقلدعوام کی زبان پر یہ تو ایک چلتا ہوا جملہ ہے کہ “فقہ حنفی میں فلاں فلاں گندہ اورحیاءسوز مسئلہ ہے” اس لیے ضرورت محسوس ہوئی کہ عوام کو آگاہ کیا جائے کہ خود غیر مقلدین کی مستند کتابوں میں کیا کیا گندے اور حیا سوز مسائل بھرے پڑے ہیں۔ افسوس کہ غیر مقلد علماءنے یہ مسائل قرآن وحدیث کا نا م لے کر بیان کئے ہیں۔ آپ یقین کریں جتنے حیاءسوز مسائل غیر مقلدین نے اللہ اور اس کے رسول ﷺ سے منسوب کئے ہیں کسی ہندو ، سکھ یایہودی نے بھی اپنے مذہبی پیشوا سے منسوب نہیں کیے ہوں گے۔ غیر مقلدین تقیہ کر کے ان مسائل کو چھپاتے رہے ہیں۔ ان کی کوشش رہی ہے کہ فقہ حنفی پر خواہ مخواہ کے اعتراض کیے جائیں تاکہ ان کے اپنے مسائل عوام سے پوشیدہ رہیں۔
آپ یہ مسائل پڑھیں گے تو ہو سکتا ہے کہ کانوں کو ہاتھ لگائیں اور توبہ توبہ کریں۔ کوئی شاید یہ بھی کہے کہ ایسی کتاب لکھنے کی کیا ضرورت تھی لیکن یہ حقیقت ہے کہ جس تیزی سے اخلاق کو بالائے طاق رکھتے ہوئے غیر مقلدین اپنا لٹریچر پھیلا رہے ہیں حقیقت کو آشکار کرنا ہماری مجبوری ہے۔کتاب میں حوالے کی کوئی غلطی ہو تو ذیل کے پتہ پر مطلع فرمائیں تا کہ اگلے ایڈیشن میں اصلاح کر دی جائے ۔ دُعا کریں کہ اللہ تعالیٰ غیر مقلدین کو ہدایت عطا فرمائیں اور امت کو اس فتنے سے بچائیں۔ آمین
نفس کے پجاری
غیر مقلدین کے نزدیک منی پاک ہے ۔ کھانا بھی جائز ہے:
مشہور غیر مقلد عالم نواب نور الحسن خان لکھتے ہیں:
منی ہر چند پاک ہے“ (عرف الجادی ۔ ص10)
اور معروف غیر مقلد عالم علامہ وحید الزماں خان لکھتے ہیں:
منی خواہ گاڑھی ہو یا پتلی ، خشک ہو یا تر ہر حال میں پاک ہے۔“(نزل الابرار ۔ ج1ص49)
اور نامور غیر مقلد عالم مولانا ابو الحسن محی الدین لکھتے ہیں:
منی پاک ہے اور ایک قول میں کھانے کی بھی اجازت ہے“( فقہ محمدیہ ۔ ج1ص 46)
تبصرہ : قلفیاں بنائیں۔ کسٹرڈ جمائیں یا آئسکریم بنائیں۔ غیر مقلدین مزے اُڑائیں۔
غیر مقلدین کے نزدیک عورت کی شرمگاہ کی رطوبت پاک ہے
مشہور غیر مقلد عالم علامہ وحید الزماں لکھتے ہیں :
عورت کی شرمگاہ کی رطوبت پاک ہے“ (کنزالحقائق س16)
ننگی غیر مقلد عورتوں کی کتاب :
معروف غیر مقلد عالم نوب نورالحسن خان لکھتے ہیں:
نماز میں جس کی شرمگاہ سب کے سامنے نمایاں رہی اس کی نماز صحیح ہے“۔ (عرف الجادی ۔ص22)
مشہور غیر مقلد عالم نواب صدیق حسن خان لکھتے ہیں :
عورت تنہا بالکل ننگی نماز پڑھ سکتی ہے۔ عورت دوسری عورتوں کے ساتھ سب ننگی نماز پڑھیں تو نماز صحیح ہے۔ میاں بیوی دونوں اکٹھے مادر زاد ننگے نماز پڑھیں تو نماز صحیح ہے۔ عورت اپنے باپ ، بیٹے ، بھائی ، چچا ، ماموں سب کے ساتھ مادر زاد ننگی نماز پڑھے تو نماز صحیح ہے“۔ (بدورالاہلہ ۔ ص39)
یہ نہ سمجھیں کہ یہ مجبوری کے مسائل ہوں گے۔ علامہ وحید الزماں وضاحت فرماتے ہیں ”کپڑے پاس ہوتے ہوئے بھی ننگے نماز پڑھیں تو نماز صحیح ہے“۔( نزل الابرار۔ ج1 ص65)
غیر مقلدین کا بہن اور بیٹی سے آلہءتناسل کو ہاتھ لگوانا:
غیر مقلدین کے شیخ الکل فی الکل میاں نذیر حسین دہلوی لکھتے ہیں:
ہر شخص اپنی بہن ، بیٹی اور بہو سے اپنی رانوں کی مالش کروا سکتا ہے۔ اور بوقت ضرورت اپنے آلہءتناسل کو بھی ہاتھ لگوا سکتا ہے۔“ (فتاویٰ نذیریہ۔ ج3ص176)
پیچھے کے راستے صحبت کرنا غیر مقلدین کے لیے جائز ہے۔
غسل بھی واجب نہیں
معروف غیر مقلدعالم نواب صدیق حسن خان لکھتے ہیں:
شرمگاہ کے اندر جھانکنے کے مکروہ ہونے پر کوئی دلیل نہیں“۔( بدورالاہلہ۔ص175)
آگے لکھتے ہیں:
رانوں میں صحبت کرنا اور دبر (پیچھے کے راستے ) میں صحبت کرنا جائز ہے کوئی شک نہیں بلکہ یہ سنت سے ثابت ہے ۔“ (معاذاللہ ۔ استغفراللہ) (بدورالاہلہ۔ص175)
اور مشہور غیر مقلدعالم علامہ وحید الزماں لکھتے ہیں:
بیویو ں اور لونڈیوں کے غیر فطری مقام کے استعمال پر انکار جائز نہیں“(ہدیہ المہدی ج1 ۔ ص118)
آگے لکھتے ہیں:
دبر (پیچھے کے راستے ) میں صحبت کرنے سے غسل بھی واجب نہیں ہو تا“ (نزل الابرار۔ ج1ص24)
علامہ وحید الزما ں نے ایک عجیب وغریب مسئلہ غیر مقلدین کے لیے یہ بھی بیان کیا کہ :
خود اپنا آلہءتناسل اپنی ہی دبر میں داخل کیا تو غسل واجب نہیں ۔“(نزل الابرار۔ ج1ص24)
تبصرہ : یہ کیسے ممکن ہے۔ غیر مقلدین تجربہ کر کے دکھائیں۔
غیر مقلدین کے نزدیک متعہ جائز ہے:
علامہ وحید الزماں لکھتے ہیں:
متعہ کی اباحت (جائز ہونا قرآن کی قطعی آیات سے ثابت ہے۔“(نزل الابر ار ۔ ج2 ص33)
غیر مقلدین کے نزدیک زنا جائز ہے۔ کوئی حد بھی نہیں:
معروف غیر مقلدعالم نواب نور الحسن خان لکھتے ہیں:
جن کو زنا پر مجبور کیا جائے اس کو زنا کرنا جائز ہے اور کوئی حد واجب نہیں۔ عورت کی مجبوری تو ظاہر ہے۔ مرد بھی اگر کہے کہ میرا ارادہ نہ تھا مگر مجھے قوت شہوت نے مجبور کیا تو مان لیا جائے گااگر چہ ارادہ زنا کا نہ ہو۔“(عرف الجادی ۔ ص206)
تبصرہ : غیر مقلدین کی حکومت آگئی تو یہی کچھ ہو گا۔
غیر مقلدین کا ماں، بہن ، بیٹی کا جسم دیکھنا:
مشہور غیر مقلدعالم نواب نورالحسن لکھتے ہیں:
ماں ، بہن ، بیٹی وغیرہ کی قبل ودبر (یعنی اگلی اور پچھلی شرمگاہ) کے سوا پورا بدن دیکھنا جائز ہے۔“ (عرف الجادی۔ص52)
تبصرہ : یہ مسائل پڑھ کر ہمیں شرم آتی ہے۔ ناجانے غیر مقلد ان پر عمل کیسے کرتے ہوں گے۔
غیر مقلد عورت کا داڑھی والے مرد کو دودھ پلانا :
علامہ وحید الزماں لکھتے ہیں:
جائز ہے کہ عورت غیر مرد کو اپنا دودھ چھاتیوں سے پلائے اگرچہ وہ مرد داڑھی والا ہو تا کہ ایک دوسرے کو دیکھنا جائز ہو جائے“۔ (نزل الابرار ج2ص77)
تبصرہ : یاد رہے یہ مسائل قرآن وحدیث کے نام پر بیان کئے جا رہے ہیں۔
غیر مقلد مرد چار سے زائد بیویاں رکھ سکتے ہیں:
نواب صدیق حسن خان لکھتے ہیں:
چار کی کوئی حد نہیں (غیر مقلدمرد) جتنی عورتیں چاہے نکاح میں رکھ سکتا ہے“۔ (ظفرالامانی۔ ص141)
غیر مقلدین کا اپنی بیٹی سے نکاح:
نواب نورالحسن خان لکھتے ہیں:
اگر کسی عورت سے زید نے زنا کیا اور اسی زنا سے لڑکی پیدا ہوئی تو زید کود اپنی بیٹی سے نکاح کر سکتا ہے۔“ (عرف الجادی۔ ص109)
غیر مقلدین کے نذدیک مشت زنی جائز ہے:
مشہور غیر مقلدعالم نواب نور الحسن خان لکھتے ہیں:
اگر گنا ہ سے بچنا مشکل ہو تو مشت زنی واجب ہے“۔ (عرف الجادی ۔ ص207)
تبصرہ : اور آگے جو لکھا ہے وہ بات قارئین ذرا دل تھام کر پڑھیں ۔
اور بعض صحابہ ؓ بھی مشت زنی کیا کرتے تھے۔“(معاذاللہ ) (عرف الجادی ۔ ص207)
ایک عورت باپ بیٹے دونوں کے لیے حلال:
علامہ وحید الزماں لکھتے ہیں:
اگر بیٹے نے ایک عورت سے زنا کیا تو یہ عورت باپ کے لیے حلال ہے۔اسی طرح اس کے برعکس بھی ہے(نزل الابرار ۔ ج 1ص 28)
باپ اور بیٹے کی مشترک بیوی :
علامہ وحید الزماں لکھتے ہیں:
اگر کسی نے اپنی ماں سے زنا کیا، خواہ زنا کرنے والا بالغ ہو یا نابالغ یا قریب البلوغ ، تو وہ اپنے خاوند پر حرام نہیں ہوئی“۔ (نزل الابرار ج2 ص28)
تبصرہ : بہت خوب ! نکاح اور زنا دونوں کی گاڑی چلتی رہے۔
زنا کی اولاد بانٹنے کا طریقہ :
علامہ وحید الزماں لکھتے ہیں:
ایک عورت (غیر مقلدہ ) سے تین (غیر مقلد ) باری باری صحبت کرتے رہے اور ان تینوں کی صحبت سے لڑکا پیدا ہوا تو لڑکے پر قرعہ اندازی ہو گی۔ جس کے نام قرعہ نکل آیا اس کو بیٹا مل جائے گا۔اور باقی دو کو یہ بیٹا لینے والا دو تہائی دیت دے گا۔“(نزل الابرار۔ ج2 ص75)

غیر مقلدین کے لیے بہترین عورت:
علامہ وحیدالزماں لکھتے ہیں:
غیر مقلدین کے لیے ) بہتر عورت وہ ہے جس کی فرج(شرمگاہ) تنگ ہو اور جو شہوت کے مارے دانت رگڑ رہی ہو اور جو جماع کراتے وقت کروٹ سے لیٹتی ہو“۔ (لغات الحدیث پ6 ص428)
شرمگاہ کا محل قائم رکھنے کا نسخہ:
غیر مقلدین کے شیخ الکل فی الکل میاں نذیر حسین دہلوی لکھتے ہیں:
عورت کو زیر ناف بال استرے سے صاف کرنے چاہئیں۔ اُکھاڑنے سے محل (شرمگاہ کا مقام) ڈھیلا ہو جاتا ہے۔“ فتاویٰ نذیریہ۔ ج2 ص526)
غیر مقلدین عورت حیض سے کیسے پاک ہو:
معروف غیر مقلد عالم علامہ وحید الزماں غیر مقلد عورتوں کو حیض سے پاک ہونے کا طریقہ بتاتے ہوئے لکھتے ہیں:
عورت جب حیض سے پاک ہو تو دیوار کے ساتھ پیٹ لگا کر کھڑی ہو جائے اور ایک ٹانگ اس طرح اُٹھائے جیسے کتا پیشاب کرتے وقت اُٹھاتا ہے۔ اور روئی کے گالے فرج (شرمگاہ) کے اندر بھرے۔ پھر ان کو نکالے۔ اس طرح وہ پوری پاک ہو گی۔“ (لغات الحدیث)
تبصرہ : کا عجیب وغریب نسخہ ہے۔ غیر مقلد تجربہ کر کے دیکھیں۔
حیض سے پاکی کے لیے خوشبو کا استعمال :
معروف غیر مقلد عالم مولوی ابو الحسن محی الدین لکھتے ہیں:
حائضہ حیض سے پاک ہو کر غسل کر لے پھر روئی کی دھجی کے ساتھ خوشبو لگا کر شرمگاہ کے اندر رکھ لے“۔ (فقہ محمدیہ۔ ج1 ص32)
تبصرہ : جو قبر کو خوشبو لگائے وہ قبر پرست۔ جو شرمگاہ کو خوشبو لگائے وہ شرمگاہ پرست۔
غیر مقلدین کے نذدیک خنزیر کی عظمت:
علامہ وحید الزماں لکھتے ہیں:
خنزیر پاک ہے ۔ خنزیر کی ہڈی ، پٹھے ، کھر ، سینگ اور تھوتھنی سب پاک ہیں۔“ (کنزالحقائق۔ ص13)
غیر مقلدین کے نزدیک خنزیر ماں کی طرح پاک ہے:
علامہ صدیق حسن خان لکھتے ہیں:
خنزیر کے حرام ہونے سے اس کا ناپاک ہونا ہر گز ثابت نہیں ہوتا جیسا کہ ماں حرام ہے مگر ناپاک نہیں“۔ (بدور الاہلہ۔ ص16)
غیر مقلدین کے نزدیک خنزیر کا جھوٹا اور کتے کا پیشاب ، پاخانہ پاک ہے:
علامہ وحید الزماں خان لکھتے ہیں:
لوگوں نے کتے اور خنزیر اور ان کے جھوٹے کے متعلق اختلاف کیا ۔ زیادہ راجح یہ ہے کہ ان کا جھوٹا پاک ہے۔ ایسے لوگوں نے کتے کے پیشاب ، پاخانے کے متعلق اختلاف کیا ہے ۔ حق بات یہ ہے کہ ان کے ناپاک ہونے پر کوئی دلیل نہیں۔“ (نزل الابرار۔ ج1 ص50)
گدھی ، کتیا اور سورنی کا دودھ غیر مقلدین کے لیے پاک ہے:
معروف غیر مقلد عالم نواب صدیق حسن خان لکھتے ہیں:
گدھی ، کتیا اور سورنی کا دودھ پاک ہے“۔ (بدورالاہلہ ۔ ص18)
تبصرہ : منی بھی پاک اور یہ دودھ بھی پاک۔ غیر مقلدین کا ملک شیک تیار ہے۔
غیر مقلدین کے نزدیک حلال جانوروں کا پیشاب وپاخانہ پاک ہے:
مفتی عبدالستار دہلوی امام فرقہ غربائے اہل حدیث فرماتے ہیں:
حلال جانوروں کا پیشاب اور پاخانہ پاک ہے ۔ جس کپڑے پر لگا ہو اس سے نماز پڑھنی درست ہے ۔ نیز بطور ادویات کے استعمال کرنا درست ہے۔“ (فتاویٰ ستاریہ ۔ ج1 ص105)
تبصرہ : یعنی شربت ِ بنفشہ نہ ملا گھوڑے کا پیشاب پی لیا ۔ پینا ڈول کی بجائے کھوڑے کی لید چبا لی۔ جوارش کمونی کے بجائے بینسے کا گوبر کھا لیا۔
غیر مقلدین کے نزدیک گھوڑا حلال ہے۔ اس کی قربانی بھی ضروری ہے:
نواب نورالحسن خان لکھتے ہیں:
کھوڑا حلال ہے“۔(عرف الجادی ۔ ص 236)
مفتی عبدالستار صاحب لکھتے ہیں:
گھوڑے کی قربانی کرنا بھی ثابت بلکہ ضروری ہے “۔ (فتاویٰ ستاریہ۔ ج1ص 147-152)
غیر مقلدین کے نزدیک گوہ حلال ہے:
نواب نورالحسن خان صاحب لکھتے ہیں:
گوہ (چھپکلی نماایک جانور) حلال ہے۔“ (عرف الجادی۔ ص236)
غیر مقلدین کے نزدیک خار پشت حلال ہے:
نواب نورالحسن خان صاحب لکھتے ہیں:
خار پشت (کانٹوں والا چوہا) کھانا حلال ہے“۔ (عرف الجادی ۔ ص236)
غیر مقلدین کے نزدیک بحری مردہ حلال ہے:
نواب نورالحسن خان صاحب لکھتے ہیں:
بحری مردہ حلال ہے۔“ (عرف الجادی ۔ ص 236) یعنی مینڈک ، خنزیر ، کچھوا ، کیکڑا، سانپ ، انسان وغیر ہ۔
غیر مقلدین کے نذدیک خشکی کے وہ جانور حلال ہیں جن میں خون نہیں:
نواب صدیق حسن خان لکھتے ہیں:
خشکی کے وہ تمام جانور حلال ہیں جن میں خون نہیں۔“ (بدورالاہلہ ۔ ص 348) یعنی کیڑے ، مکوڑے، مکھی ، مچھر ، چھپکلی وغیرہ ۔
عبداللہ روپڑی کے قرآنی معارف:
غیر مقلدین کے بدنصیب فرقے نے اپنی جنسی آگ بجھانے کے لیے قرآن پاک جیسی مقدس کتاب کو بھی نہ بخشا۔ معروف غیر مقلد عالم اور غیر مقلدین کے محدثِ ذی شان حافظ عبداللہ روپڑی نے قرآن کے معارف بیان کرتے ہوئے عورت اور مرد کی شرمگاہوں کی ہیئت اور مرد وزن کے جنسی ملاپ کی کیفیت جیسی خرافات بیان کر کے اپنے نامہءاعمال کی سیاہی میں اضافہ کیا ہے ۔ آئیے ان کے معارف کے کچھ نمونے دیکھیں۔
عورت کے رحم کی ہیئت:
غیر مقلدین کے محدثِ اعظم عبداللہ روپڑی فرماتے ہیں:
رحم کی شکل تقریباصراحی کی ہے ۔ رحم کی گردن عموماً چھ انگل سے گیارہ انگل اس عورت کی ہوتی ہے ۔ ہم بستری کے وقت قضیب ( آلہءمرد ) گردنِ رحم میں داخل ہوتی ہے اور اس راستے منی رحم میں پہنچتی ہے۔ اگر گردنِ رحم اور قضیب لمبائی میں برابر ہوں تو منی وسط (گہرائی) رحم میں پہنچ جاتی ہے ورنہ ورے رہتی ہے۔ “ (تنظیم ۔ یکم مئی 1932، ص 6، کالم نمبر 1)
تبصرہ : کیا عورت کو اپنی گیارہ انگلیوں سے شادی سے پہلے دلہا کی آلت (آلہ ءتناسل ) ناپ لینا چاہیے کہ منی وسط رحم تک پہنچا سکے گا یا نہیں؟
منی رحم میں پہنچانے کا دوسرا طریقہ :
حافظ عبداللہ روپڑی لکھتے ہیں:
اور بعض دفعہ مرد کی منی زیادہ دفق (زور) کے ساتھ نکلے تو یہ بھی ایک ذریعہ وسط میں پہنچنے کا ہے۔ مگر یہ طاقت اور قوتِ مردمی پر موقوف ہے۔ “ (حوالہ ءبالا )
رحم کا پورا نقشہ:
حافظ عبداللہ روپڑی لکھتے ہیں:
رحم ، مثانہ (پیشاب کی تھیلی) اور رودہ مستقیم (پاخانہ نکلنے کی انتڑی ) کے درمیان پٹھے کی طرح سفید رنگ کا گردن والا ایک عضو ہے جس کی شکل قریب قریب الٹی صراحی کی بتلایا کرتے ہیں مگر پورا نقشہ اس کا قدرت نے خود مرد کے اند رکھا ہے ۔ مرد اپنی آلت (آلہ ءتناسل ) کو اُٹھا کر پیڑو کے ساتھ لگا لے تو آلت مع خصیتین رحم کا پورا نقشہ ہے۔(حوالہ بالا )
تبصرہ: مولانا ثناءاللہ امرتسری غیر مقلد اس پر تبصرہ کرتے ہیں ۔ ”نقشہ بنا دیتے تو شاید مفید ہوتا۔
مرد اور عورت کی شرمگاہوں کا ملاپ اور قرار حمل:
غیرمقلدین کے محدث روپڑی صاحب لکھتے ہیں :
آلت (آلہ ءتناسل ) بمنزلہ گردن رحم کے ہے اور خصیتین بمنزلہ پچھلے رحم کے ہیں ۔ پچھلا حصہ رحم کا ناف کے قریب سے شروع ہوتا ہے اور گردن رحم کی عورت کی شرمگاہ میں واقع ہوتی ہے۔ جیسے ایک آستین دوسرے آتین میں ہو۔ گردنِ رحم پر زائد گوشت لگا ہوتا ہے ۔ اس کو رحم کا منہ کہتے ہیں اور یہ منہ ہمیشہ بند رہتا ہے ۔ ہم بستری کے وقت آلت کے اندر جانے سے کھلتا ہے یا جب بچہ پیدا ہوتا ہے۔ قدرت نے رحم کے منہ میں خصوصیت کے ساتھ لذت کا احساس رکھا ہے۔ اگر آلت اس کو چھوئے تو مرد وعورت دونوں محفوظ ہوتے ہیں، خاص کر جب آلت اور گردنِ رحم کی لمبائی یکساں ہو تو یہ مرد وعورت کی کمال محبت اور زیادتی لذت اور قرار حمل کا ذریعہ ہے۔ رحم منی کا شائق ہے۔ اس لیے ہم بستری کے وقت رحم کی جسم گردن کی طرف مائل ہو جاتا ہے۔ گردن رحم کی عموماً چھ انگشت اسی عورت کی ہوتی ہے اور زیادہ سے زیادہ گیارہ انگشت ہوتی ہے۔“ (حوالہ ءبالا )
تبصرہ: حافظ صاحب کو وسیع تجربہ ہے۔
رحم کا محلِ وقوع:
حافظ روپڑی لکھتے ہیں:
منہ رحم کا عورت کی شرمگاہ میں پیشاب کے سوراخ سے ایک انگلی سے کچھ کم پیچھے ہوتا ہے۔“ (حوالہ بالا )
تبصرہ : حافظ صاحب نے خوب پیمائش کی ۔ (ثناءاللہ )
اندر کی کہانی:
حافظ روپڑی غیر مقلد اندر کی پوری کہانی سے واقف ہیں۔ لکھتے ہیں:
اور گردن رحم کی کسی عورت میں دائیں جانب اور کسی میں بائیں جانب مائل ہوتی ہے۔ رحم کے باہر کی طرف اگرچہ ایسی نرم نہیں ہوتی لیکن باطن اس کا نہایت نرم ، چکن دار ہوتا ہے تاکہ آلت کے دخول کے وقت دونوں محفوظ ہوں ۔ نیز ربڑ کی طرح کھینچنے سے کھنچ جاتا ہے تا کہ جتنی آلت داخل ہو اتنا ہی بڑھتا جائے ۔ کنوراری عورتوں میں رحم کے منہ پر کچھ رگیں سی تنی ہوتی ہےں جو پہلی صحبت میں پھٹ جاتی ہے ۔ اس کو ازالہ ءبکارت کہتے ہیں۔“ (تنظیم اہل حدیث روپڑی ، یکم جون 1932۔ ص3، کالم نمبر 3 )
غیر مقلدین کے لیے ہم بستری کی بہترین صورت:
غیر مقلدین کے محدث اعظم حافظ عبداللہ روپڑی لکھتے ہیں:
اور ہم بستری کی بہتر صورت یہ ہے کہ عورت چت لیٹی ہو اور مرد اوپر ہو ۔ عورت کی رانیں اُٹھا کر بہت سی چھیڑ چھاڑ کے بعدجب عورت کی آنکھوں کی رنگت بدل جائے اور اس کی طبیعت میں کمال جوش آجائے اور مرد کو اپنی جانب کھینچے تو اس وقت دخول کرے۔ اس سے مرد عورت کا پانی اکٹھے نکل کر عموماً حمل قرار پاتا ہے۔“ (بحوالہ ءاخبارِ محمدی ، 15جنوری 1939ء، ص 13، کالم نمبر 3)
تبصرہ : غیر مقلدین اس طریقے کو غور سے پڑھیں اور آئندہ اسی طریقے سے ہم بستری کریں۔
قارئین ۔یہ تھے حافظ عبداللہ روپڑی کے قرانی معارف۔ معروف غیر مقلد عالم مولانا محمد جونا گڑھی نے بھی یہ معارف اپنے ”اخبار محمدی“ میں نقل کئے اور عنوان دیا ”عبداللہ روپڑی ، ایڈیٹر تنظیم کے معارف قرآنی ، اسے کوک شاستر کہیں یا لذت النساءیا ترغیب بدکاری؟
مولانا جونا گڑھی کا ان معارف قرآنی پر تبصرہ:
ان معارف قرآنی پر تبصرہ کرتے ہوئے معروف غیر مقلد عالم شیخ محمد جونا گڑھی ، غیر مقلدین کے مفسر قرآن اور محدثِ ذی شان حافظ عبداللہ روپڑی کے بارے میں لکھتے ہیں:
روپڑی نے معارف قرآنی بیان کرتے ہوئے رنڈیوں اور بھڑووں کا ارمان پورا کیا اور تماش بینوں کے تمام ہتھکنڈے ادا کئے۔“ (اخبار محمدی ، 15 اپریل 1939، ص 13 )
جونا گڑھی کی مہذب زبان :
قارئین محمد جونا گڑھی صاحب کی ”مہذب “ زبان کا نمونہ آپ نے ملاحظہ فرمایا ۔ افسوس کہ آج سعودیہ میں جو اردو ترجمہ قرآن تقسیم ہو رہا ہے وہ انہیں محمد جونا گڑھی کا ہے ۔ کاش سعودی حکومت کسی متقی عالم کا ترجمہ قرآن شائع کرنے کا اہتمام کرتی۔
اختتامیہ :
قارئین یہ تو تھے بطور نمونہ غیر مقلدین کی چند کتابوں کے چند حوالے ۔ ورنہ اگر آپ غیر مقلدین کی کتابوں کو اُٹھا کر دیکھیں تو آپ کو بے شمار حیا سوز اور گندے مسائل ملیں گے ۔ اور وہ بھی قرآن وحدیث کے نام پر ۔ آخر میں ہم قارئین سے پوچھتے ہیں کہ جتنے گندے اور حیا باختہ مسائل غیر مقلدین نے اللہ اور اس کے رسول ﷺ سے منسوب کئے ہیں کیاکسی ہندو ، سکھ ، یہودی یا قادیانی نے بھی اپنے مذہبی پیشواؤں سے منسوب کیے ہیں ؟ یا غیر مقلدین ان سب پر سبقت لے گئے ہیں۔
آخر میں ہم اللہ تبارک وتعالیٰ سے دُعا گو ہیں کہ اللہ تعالیٰ غیر مقلدین کو ہدایت کی دولت سے نوازیں اور امت کواس فتنے سے محفوظ رکھیں (آمین )

Wednesday, 18 January 2012

dawate islami follower of dajjjal false propganda false hadees


خبیث دیو گندیوں کا ایک خبیثانہ اعتراض اور اسکا جواب
















WAHHABIS FOLLOWERS OF DAJJAL-PROOF FROM


 QURAN SURA AL KAHF (THE CHAPTER YOU MUST


 READ TO SAFEGUARD FROM THE FITNAH OF DAJJAL)

Auzu Billahi Mina Al-Wahhabi Shaytani Rajeem

look any learnt men's prayer at a grave..start with "ALLAHUMMA" whi
ch means, "Oh Allah"
you guys are misguided by Wahhabis...read Sura Al Kahf
Prophet said, in the end of the times Dajjal (anti Christ) make Fitnah among Muslims. The army of Anti-Christ among muslims, known as Wahhabis, will make confusion among Muslims. they accuse Muslims in as grave worshippers and they will destroy the tomb of pious men.
Prophet said to read al Kahf in the time of Dajja's fitnah.
the biggest Fitnah of Dajjal is, that Dajjal confuse your deen. They call you mushrik and grave worshipper.
So as Prophet advice us to read Sura Al Kahf, what Sura Al Kahf says about praying at grave and building prayer hall on near grave?
Al Kahf-Verse
21. Thus
did We make their case known to the people, that they might
know that the promise of Allah is true,

and that there can be no doubt about the Hour of Judgment.
Behold they dispute among themselves as to their affair
(Some) said, "Construct a building over them":
their Lord knows best about them:

those who prevailed over their affair said, "Let us surely build a
place of worship over them."
Yes, those who prevailed (acted best-in Ihsan) said,let us build a Masjid over them.

ALLAH mentions this, later Prophet allowed visiting and praying and grave.

Wahhabi shaytans, Suira Al Kahf verse is a clear proof against you that, you are the people of Dajjal, who attack Muslims and make confusion among Muslims in the matter of praying at grave. you call Muslims as mushirk, you black mail Muslims. So they forcefully believe in you and you lead them to Hell.
As Prophet said, Dajjal come with heaven and hell, the heaven in fact will be hell and hell will be heaven.
The real meaning of this hadith is the ideology Dajjal bring and brain wash people and make them following it.
In fact Sufi Tarika are there even the time of Salaf. They were Madhab following Sufs. But Wahhabism began in 19th 20th century and this Hadith are clearn proof about Wahhabi-Qadiyani Islamic sects.

Verse 21 clearly says who are ahlu Sunnah walJamah, and Wahhabis who preach against the methods of ahlu sunnah wal jamah and calling us Mushrik and grave worshipper.
ALLAH Clearly mention in this in the chapter-Al Kahf, which Prophet advised us to read to understand the tricks of Dajjal and not to fall in his trap.

What Prophet (peace be up on him) saying about Wahahbis?:

Who are Wahhabis? I mean the so called SALAFIS of 19-20 and 21st century predecessors of Khwarijites!!!?
Read from hadith and compare with Contemporary and Modern world History.
Answer is with in your hands!!!
The Prophet (SAW) said: "What I fear most for you, is a man who reads the Qur'an until such time when the blessing of Qur'an is reflected on him and he takes Islam as his Cloak ... he then turns around and strips himself off from Islam and then tosses it away behind his back, then he heads quickly towards his neighbour with his sword unsheathed and he calls him a 'Mushrik'"
I said: "O, Prophet of Allah! Who is more worthy of being called a Mushrik the one being attacked or the attacker". He replied, "It is indeed the attacker."

(Hadith narrated by "Abu-Yaa'li" on the authority of "Huzaifah)

Prophet's Strong Faith on Muslims that they do not commit Shirk:
Prophet saying:

ن النبي صلى الله عليه وسلم خرج يوما فصلى على أهل أحد صلاته على الميت ث
م انصرف إلى المنبر فقال إني فرط لكم وأنا شهيد عليكم وإني والله لأنظر إلى حوضي الآن وإني أعطيت مفاتيح خزائن الأرض أو مفاتيح الأرض وإني والله ما أخاف عليكم أن تشركوا بعدي ولكن أخاف عليكم أن تنافسوا فيها

Translation:

Narrated 'Uqba bin 'Amir: One day the Prophet went out and offered the funeral prayers of the martyrs of Uhud and then went up the pulpit and said, "I will pave the way for you as your predecessor and will be a witness on you. By Allah! I see my Fount (Kauthar) just now and I have been given the keys of all the treasures of the earth (or the keys of the earth) "BY ALLAH! I AM NOT AFRAID THAT YOU WILL WORSHIP OTHERS ALONG WITH ALLAH AFTER MY DEATH, BUT I AM AFRAID THAT YOU WILL FIGHT WITH ONE ANOTHER FOR THE WORLDLY THINGS"
Volume 2, Book 23, Number 428: (Sahih Bukhari.

Monday, 5 December 2011

SHIA KA KUFR


SHIA KA KUFR

001. Neither we accept such Lord nor do we accept the Prophet of such Lord whose Caliph is Abu-Bakr (r.a) (Na'uzubillah). [Anwaar-ul-Na'umania, Vol#2, Pg#278 - Published Iran]

002. None of the Prophets (a.s) had been bestowed with the Prophet Hood until He declared His belief in the fallacy character of ALLAH (Na'uzubillah). [Usool-ul-Kaafi, Vol#1, Pg#265 - Published Iran]

003. Disclaimer to the doctrines that fate, benediction and vice belong to ALLAH (Na'uzubillah). [Usool-ul-Kaafi, Vol#1, Pg#293 - Published Iran]

004. The fourteen innocents (Ma'sumeen) are incomparable and unprecedented like ALLAH. (Na'uzubillah) [Chouda Sitaray, Pg#2 - Published Lahore]

005. There is no difference between ALLAH and Ali (r.a) such as in the virtues for; The master of Khatim-e-Suleman, The Master of Doomsday, The master of Siraat (The Bridge over Hell) and Renaissance Field, The Creator of leaves on the trees, The one who ripens the fruits, The one who continued fountains, The one who made drift in the canals (Na'uzubillah). [Jila-ul-A'yoon, Vol#2, Pg#85 – Published Lahore]

006. To call ALLAH Omnipresent and Omniscient is against faith (Na’uzubillah). [Jila-ul-A’yoon, Vol#2, Pg#85 – Published Lahore]

007. Muhammad (s.a.w.w) and his descendants are omnipresent and omniscient, and it is only theirs quality, not of ALLAH’s (Na’uzubillah). [Jila-ul-A’yoon, Vol#2, Pg#85 – Published Lahore]

008. ALLAH when talks about blessings, does so in Persian and when talks about persecution does so in Arabic (Na’uzubillah). [Tareekh-e-Islam, Pg#163 – Published Lahore]

009. Shiite confession of faith “LA ILAHA IL-ALLAH-U MUHAMMAD-UR RASOOL-ULLAH ALI-UN WALI-ULLAH WASI-U RASOOL-ULLAH WA KHALIFA-TU BILA FASL” (Na’uzubillah). [Tohfa Namaz Ja’fariyah, Pg#10 – Published Lahore]

010. Wherever Quran referred the word “RABB”, it meant as Ali (r.a) (Na’uzubillah). [Jila-ul-A’yoon, Vol#2, Pg#66 – Published Lahore]

011. Original Quran will not come into view till the manifestation of Imam Mehdi (SHIAs 12th Imam) (Na’uzubillah). [Anwaar-ul-Na'umania, Vol#2, Pg#360 - Published Iran]

012. Collectors of Quran eliminated virtues of Prophet’s progeny from Surah Al-Ahzab which was about to the length of Surah Al-Bakrah (Na’uzubillah). [Haq-ul-Yaqeen, Pg#66 - Published Iran]

013. Usman (r.a) made alteration in Surah Al-Rehman by eliminating words “MINKUM” (Na’uzubillah). [Haq-ul-Yaqeen, Pg#525 - Published Iran]

014. Quran has been purposely altered by the drunkard Caliphs {Abu-Bakr (r.a), Umar (r.a) and Usman (r.a)}; The present Quran is false; It’s the duty of Imam Mehdi (SHIAs 12th Imam) to bring it in its original form; When Imam Mehdi (SHIAs 12thImam) will come, then the Quran will be recited in its original form (Na’uzubillah). [Quran Translation by Maqbool Hussain Delhvi, Chap#12, Pg#384 – Published India]

015. “ILAA AJALIN-MUSAMMA” has been removed from the Quran (Na’uzubillah). [Muta’h Aur Salahuddin A’ybi, Pg#60 – Published Karachi]

016. Quranic verses were not arranged by Abu-Bakr (r.a) in the same order as that in which it was revealed {hence Muslim Ummah was deprived of original Quran and present day Quran is incorrect} (Na’uzubillah). [Sheikh-e-Saqifah, Pg#134 – Published Karachi]

017. After the death of Holy Prophet (s.a.w.w) original Quran was in the possession of Ali (r.a) which he brought before Abu-Bakr (r.a) but He refused to prevail such version that is why Muslim Ummah was deprived of original Quran (Na’uzubillah). [Sheikh-e-Saqifah, Pg#138 – Published Karachi]

018. To provide reasoning to “WATI-FIL-DUBR” changes were made in the Quranic comprehension (Na’uzubillah). [Tehzeeb-ul-Ahkaam, Vol#7, Pg#415 – Published Iran]

019. The present (false) Quran doesn’t mentions the name of “Pakistan” however  ours (SHIAs) true Quran even have the name of “Pakistan” (Na’uzubillah). [Hazar Tumhari Das Hamari, Pg#554 – Published Karachi]

020. Shiites scholars believe that Ali (r.a) and all his innocent patriarchs are superior to all Prophets (a.s) except Prophet Muhammad (s.a.w.w) (Na’uzubillah). [Haq-ul-Yaqeen, Pg#70 - Published Iran]

021. When Imam Mehdi (SHIAs 12th Imam) will come out of his cave he will be naked like a newborn and the first person who shall take the oath of allegiance on his hands will be the Prophet Muhammad (s.a.w.w) (Na’uzubillah). [Haq-ul-Yaqeen, Pg#347 - Published Iran]

022. The greatest slander upon Prophet Muhammad (s.a.w.w) of sexual intercourse… (Na’uzubillah). [Hayat-ul-Quloob, Vol#2, Pg#119 – Published Iran]

023. Prophet Muhammad (s.a.w.w) used to perform Taqiyyah (conceal the facts) (Na’uzubillah). [Hayat-ul-Quloob, Vol#2, Pg#118 – Published Iran]

024. On the night of consummation of marriage of Ali (r.a) and Fatima (r.a), Prophet Muhammad (s.a.w.w) instructed them not to start their work (sexual intercourse) until He arrives their (Na’uzubillah). [Jila-ul-A’yoon, Vol#1, Pg#251 – Published Multan]

025. Ali (r.a) and other Ahlul Bayt (r.a) are equal in the rank with Prophet Muhammad (s.a.w.w) and are superior to all other Prophets (a.s) (Na’uzubillah). [Jila-ul-A’yoon, Vol#2, Pg#20 – Published Lahore]

026. After ALLAH and Prophet Muhammad (s.a.w.w) only Holy Descendants (r.a) reached the height of saintliness, rest all other Prophets (a.s) and Angels (a.s) lie below their ranks (Na’uzubillah). [Jila-ul-A’yoon, Vol#2, Pg#29 – Published Lahore]

027. Jibrael (Gabriel) used to talk with Fatima (r.a) {after the death of Muhammad (s.a.w.w)} (Na’uzubillah). [Jila-ul-A’yoon, Vol#1, Pg#198 – Published Multan]

028. Prophet Muhammad (s.a.w.w) and his Holy Descendants (r.a) are not the offspring of Adam (a.s) (Na’uzubillah). [Jila-ul-A’yoon, Vol#2, Pg#59 – Published Lahore]

029. Adam (a.s)’s prayers were accepted on the mediation of Prophet Muhammad (s.a.w.w), Ali (r.a), Fatima (r.a), Hasan (r.a) and Hussain (r.a) (Na’uzubillah). [Kaleed-e-Manazrah, Pg#92 – Published Lahore]

030. Prophet Muhammad (s.a.w.w) had some purpose to acquiesce Usman (r.a) with Himself otherwise that man was of no use to Prophet Muhammad (s.a.w.w) (Na’uzubillah). [Na’sal Ko Qatal Kar Do, Pg#129 – Published Karachi]

031. Adam (a.s) became Infidel due to His jealousy(Na'uzubillah). [Usool-ul-Kaafi, Vol#3, Pg#428 - Published Iran]

032. Ali (r.a) possesses same rights as were kept by Prophet Muhammad (s.a.w.w) (Na’uzubillah). [Usool-ul-Kaafi, Vol#1, Pg#380 - Published Iran]

033. Prophet Muhammad (s.a.w.w) taught Taqiyyah (conceal the facts) to Abu-Zar Ghaffari (r.a) (Na’uzubillah). [Char Yaar, Pg#92 – Published Karachi]

034. The rank of Imams (12 Imams) is higher than every Prophet (a.s) and every Angel (a.s) (Na’uzubillah). [Hakumat-e-Islamiah, Pg#52 – Published Iran]

035. Prophet Muhammad (s.a.w.w)’s house was like that of dirge player’s house (Na’uzubillah). [Haqiqat Fiqah-e-Hanafiah Dar Jawab Fiqah-e-Jafariyah, Pg#63 – Published Lahore]

036. What was the compulsion on Prophet Muhammad (s.a.w.w) that He used to do intercourse with Ayesha (r.a) during her menses? (Na’uzubillah). [Haqiqat Fiqah-e-Hanafiah Dar Jawab Fiqah-e-Jafariyah, Pg#63 – Published Lahore]

037. What the lady “Zulekhah”, Ayesha (r.a) had got that Prophet Muhammad (s.a.w.w) despite having coeval wives or other young ladies, married with a nine years old little mother at His age of fifty (Na’uzubillah). [Haqiqat Fiqah-e-Hanafiah Dar Jawab Fiqah-e-Jafariyah, Pg#64 – Published Lahore]

038. Slander to Ali (r.a) to declare rape as a dogmatic matrimonial (Na’uzubillah). [Fir’o-ul-Kaafi, Vol#5, Pg#467 – Published Iran]

039. One who does not consider Ali (r.a) as the first Caliph (successor) is an apostate (Na’uzubillah). [Anwaar-ul-Na'umania, Vol#3, Pg#264 - Published Iran]

040. To marry Umm-e-Kulsoom (r.a) with Umar (r.a) was a subterfuge on the part of Ali (r.a) (Na’uzubillah). [Anwaar-ul-Na'umania, Vol#1, Pg#81-82 - Published Iran]

041. Penis proclaimed the Imamate (patriarchate) of Ali (r.a) (Na’uzubillah). [Aasar-e-Haidery, Pg#557 – Published Lahore]

042. When the last era will come, Ali (r.a) will appear(Na'uzubillah) [Chouda Sitaray, Pg#603 - Published Lahore]

043. Ali (r.a) is Dabat-ul-Arz (a cattle who will arise from earth before the Doomsday) (Na’uzubillah). [Chouda Sitaray, Pg#602 - Published Lahore]

044. Ayesha (r.a) was an American Lady or any European Madam? (Na’uzubillah). [Haqiqat Fiqah-e-Hanafiah Dar Jawab Fiqah-e-Jafariyah, Pg#64 – Published Lahore]

045. Hafsa (r.a), a bad natured woman, was accepted by Prophet Muhammad (s.a.w.w)… She was a pig-faced woman (Na’uzubillah). [Haqiqat Fiqah-e-Hanafiah Dar Jawab Fiqah-e-Jafariyah, Pg#124 – Published Lahore]

046. Ali (r.a) is Dabat-ul-Arz (a four-legged animal) (Na’uzubillah). [Haq-ul-Yaqeen, Pg#336 - Published Iran]

047. When Imam Mehdi will appear, he will first dig out Ayesha (r.a) from Her grave and will reprehend her (Na’uzubillah). [Haq-ul-Yaqeen, Pg#347 - Published Iran]

048. Curse upon Ayesha (r.a) and Hafsa (r.a) who gave poison to Prophet Muhammad (s.a.w.w) (Na’uzubillah). [Hayat-ul-Quloob, Vol#2, Pg#700 – Published Iran]

049. Ayesha (r.a) and Shiites Imam performed Muta’h (a form of temporary marriage regarded as illegitimate in Islam) (Na’uzubillah). [Jawaz-e-Muta’h, Pg#78 – Published Bhakkar]

050. Jealousy, hatred and resentment were the attributes of Ayesha (r.a)’s nature (Na’uzubillah). [Hazrat Ayesha Ki Tareekhi Haisiyat, Pg#40]

051. Ayesha (r.a) use to misbehave, oppose, talk louder, babble and slander on Prophet Muhammad (s.a.w.w) (Na’uzubillah). [Hazrat Ayesha Ki Tareekhi Haisiyat, Pg#70]

052. The youth of this misfortune {Ayesha (r.a)} would have spoil the old age of Mua’zzamah (Na’uzubillah). [Hazrat Ayesha Ki Tareekhi Haisiyat, Pg#88]
053. Ayesha (r.a) used to babble and fight with Prophet Muhammad (s.a.w.w) (Na’uzubillah). [Hazrat Ayesha Ki Tareekhi Haisiyat, Pg#53]

054. On not arriving of Prophet Muhammad (s.a.w.w), Ayesha (r.a) suffered with the fits of madness and passion (Na’uzubillah). [Hazrat Ayesha Ki Tareekhi Haisiyat, Pg#54]

055. After the death when Angels of grave start questioning then Maula’s {Ali (r.a)} chair is being brought and sins are pardoned only after recognizing him (Na’uzubillah). [Jila-ul-A’yoon, Vol#2, Pg#85 – Published Lahore]

056. Sheikheen (r.a) {Abu-Bakr (r.a) & Umar (r.a)}, Hafsa (r.a) and Ayesha (r.a) gave poison to Prophet Muhammad (s.a.w.w) (Na’uzubillah). [Quran Translation by Maqbool Hussain Delhvi, Chap#28, Pg#894 – Published India]

057. Ayesha (r.a) for the first time initiated the war customs (Na’uzubillah). [Nehj-ul-Bala’gah, Pg#275 – Published Karachi]

058. Ayesha (r.a) was a malicious and short-tempered woman (Na’uzubillah). [Nehj-ul-Bala’gah, Pg#289 – Published Karachi]

059. Abu-Moosa Asha’ri (r.a) and Ayesha (r.a) had become apostate by narrating forged Hadiths (Na’uzubillah). [Nehj-ul-Bala’gah, Pg#475 – Published Karachi]

060. Ayesha (r.a) used to say that kill the Na’sal {Usman (r.a)} because he has become a Infidel (Na’uzubillah). [Na’sal Ko Qatal Kar Do, Pg#Preface – Published Karachi]

061. Ayesha (r.a)’s heart was blacked-out (Na’uzubillah). [Sheikh-e-Saqifah, Pg#30 – Published Karachi]

062. Ayesha (r.a) had such an opposition with Usman (r.a) that she ordered for his murder (Na’uzubillah). [Sheikh-e-Saqifah, Pg#31 – Published Karachi]

063. Ayesha (r.a) and Hafsa (r.a) played a cunning game like fox upon Prophet Muhammad (s.a.w.w) (Na’uzubillah). [Chara’gh-e-Mustafvi Aur Sharar Bu-Lehbi, Pg#69 – Published Lahore]

064. O Sunnis! Is Ayesha (r.a) a woman or a female monkey? (Na’uzubillah). [Chara’gh-e-Mustafvi Aur Sharar Bu-Lehbi, Pg#67 – Published Lahore]

065. Imam Mehdi (SHIAs 12th Imam) will resurrect Sheikheen (r.a) {Abu-Bakr (r.a) and Umar (r.a)} and punish them by hanging on the tree (Na’uzubillah). [Haq-ul-Yaqeen, Pg#361 - Published Iran]

066. When Imam Mehdi (SHIAs 12th Imam) will appear, before other nonbelievers, he will kill Ahl-e-Sunnah and Ahl-e-Sunnah scholars (Na’uzubillah). [Haq-ul-Yaqeen, Pg#527 - Published Iran]

067. Imams used to say Salam to each other while taking bath (Na’uzubillah). [Hulya-tul-Muttaqeen, Pg#118 - Published Iran]

068. Imams are not born through the womb of their mothers but they are born from the sides of their mothers (Na’uzubillah). [Jila-ul-A’yoon, Vol#2, Pg#474 – Published Lahore]

069. Imam Mehdi (SHIAs 12th Imam) recited Holy Quran and called Salam in the womb of his mother (Na’uzubillah). [Jila-ul-A’yoon, Vol#2, Pg#475 – Published Lahore]

070. Imams are also innocent like the Prophets (a.s) (Na’uzubillah). [Tohfa Namaz Ja’fariyah, Pg#28 – Published Lahore]

071. Abdullah Ibn-e-Saba was the first who declared the faith in Imamat and that Ali (r.a) is the true God (Na’uzubillah).[Anwaar-ul-Na'umania, Vol#2, Pg#234 - Published Iran]

072. We (Imams) among ALLAH’s creatures are His eyes and among His servants (human being) the people of command (Na’uzubillah). [Usool-ul-Kaafi, Vol#1, Pg#260 - Published Iran]

073. In the early Islamic period due to Taqiyyah (subterfuge), Shiites scholars used to hide the Hadiths (Na’uzubillah). [Usool-ul-Kaafi, Vol#1, Pg#92 - Published Iran]

074. To weep on the vulnerability of Imams and to hide the secrets is like Holy crusade (Jihad) (Na’uzubillah). [Usool-ul-Kaafi, Vol#3, Pg#283 - Published Iran]

075. World cannot exist without Imam (Na’uzubillah). [Usool-ul-Kaafi, Vol#1, Pg#233 - Published Iran]

076. Imams know all what happened earlier and what is about to happen and nothing remains hidden to them (Na’uzubillah).[Usool-ul-Kaafi, Vol#2, Pg#10 - Published Iran]

077. Without knowing the Imam, God cannot be proved (Na’uzubillah). [Usool-ul-Kaafi, Vol#1, Pg#331 - Published Iran]

078. Imam knows the time of his death and dies by his own will (Na’uzubillah). [Usool-ul-Kaafi, Vol#2, Pg#23 - Published Iran]

079. Imam has greater qualities than the Prophet Muhammad (s.a.w.w) (Na’uzubillah). [Usool-ul-Kaafi, Vol#2, Pg#299-300 - Published Iran]

080. Imams are equal in the status with Prophet Muhammad (s.a.w.w) (Na’uzubillah). [Usool-ul-Kaafi, Vol#2, Pg#287 - Published Iran]

081. Imam get revelations (WAHI by ALLAH) (Na’uzubillah).[Usool-ul-Kaafi, Vol#1, Pg#329-330 - Published Iran]

082. In the state of Taqiyyah (subterfuge) whatever Imam says just obey him and act accordingly (Na’uzubillah). [Usool-ul-Kaafi, Vol#1, Pg#72 - Published Iran]

083. The Angels reveal upon Imams in the Shab-e-Qadr (Na’uzubillah). [Chouda Sitaray, Pg#569 - Published Lahore]

084. When Imam Mehdi (SHIAs 12th Imam) will appear there will be only forty perfect believers (Mo’min) in the world (Na’uzubillah). [Chouda Sitaray, Pg#571 - Published Lahore]

085. All Angels, Jibrail (a.s) {Gabriel (a.s)} and Mikail (a.s) will take the oath of allegiance upon Imam Mehdi’s (SHIAs 12thImam) hand (Na’uzubillah). [Chouda Sitaray, Pg#594 - Published Lahore]

086. After Prophet Muhammad (s.a.w.w)’s death all his disciples except four became apostate (Na’uzubillah). [Anwaar-ul-Na'umania, Vol#1, Pg#81 - Published Iran]

087. Umar (r.a) told to Satan that he had invaded the Caliphate of Ali (r.a) (Na’uzubillah). [Anwaar-ul-Na'umania, Vol#1, Pg#82 - Published Iran]

088. Ali (r.a) imprecated Talha (r.a) and Zubair (r.a) to ruin in life and thereafter (Na’uzubillah). [Usool-ul-Kaafi, Vol#2, Pg#189 - Published Iran]

089. The first three Caliphs (r.a) and other Sahabah (r.a) became apostate due to the denial of Ali (r.a)’s prophecy (Na’uzubillah). [Usool-ul-Kaafi, Vol#2, Pg#184 - Published Iran]

090. Mua’wiyah (r.a) can be associated with whole vice (Na’uzubillah). [Ay As As, Pg#35 – Published Karachi]

091. Sahabah (r.a) brought disgrace upon Islam in Uhad War (Na’uzubillah). [Ay As As, Pg#21 – Published Karachi]

092. Ja’far Sadiq (r.t.a) never stood up from the prayer mat unless he had not sent curse upon Abu-Bakr (r.a), Umar (r.a), Usman (r.a), Mua’wiyah (r.a), Ayesha (r.a), Hafsa (r.a), Hind (r.a) and Umm-ul-Hakm (r.a) (Na’uzubillah). [A’yn-ul-Hayat, Pg#599 – Published Iran]

093. After the death of Prophet Muhammad (s.a.w.w), except three all the Sahabah (r.a) have become apostate (Na’uzubillah). [A’yn-ul-Hayat, Pg#3 – Published Iran]

094. The first after Satan who had accepted his religion is Abu-Bakr (r.a) (Na’uzubillah). [Chara’gh-e-Mustafvi Aur Sharar Bu-Lehbi, Pg#18 – Published Lahore]

095. Abu-Bakr (r.a) was of the same belief which was founded by Satan (Na’uzubillah). [Chara’gh-e-Mustafvi Aur Sharar Bu-Lehbi, Pg#22 – Published Lahore]

096. We have only La’nat (curse) and Tabbarah (imprecation) for Abu-Hurairah (r.a) like narrators (Na’uzubillah). [Chara’gh-e-Mustafvi Aur Sharar Bu-Lehbi, Pg#20 – Published Lahore]

097. Mua’wiyah (r.a) was a disgraced character (Na’uzubillah). [Chara’gh-e-Mustafvi Aur Sharar Bu-Lehbi, Pg#65 – Published Lahore]

098. Mua’wiyah (r.a) and Abu-Hurairah (r.a) were infidels and apostates (Na’uzubillah). [Chara’gh-e-Mustafvi Aur Sharar Bu-Lehbi, Pg#79 – Published Lahore]

099. Sahabah (r.a)’s testimonial cannot save them from imprecation (Na’uzubillah). [Chara’gh-e-Mustafvi Aur Sharar Bu-Lehbi, Pg#32 – Published Lahore]

100. Sahabah (r.a) were not blessed according to the Prophet Muhammad (s.a.w.w)’s Hadiths (Na’uzubillah). [Char Yaar, Pg#68 – Published Karachi]

101. Some Sahabah (r.a) performed evil deeds; they did the acts of stealing, rape and telling a lie (Na’uzubillah). [Char Yaar, Pg#64 – Published Karachi]

102. Ayesha (r.a) use to compare Usman (r.a) with a Jew named Na’sal and say that he should be killed (Na’uzubillah).[Chouda Sitaray, Pg#584 - Published Lahore]

103. The caliphate of first three caliphs is like the penis of donkey (Na’uzubillah). [Haqiqat Fiqah-e-Hanafiah Dar Jawab Fiqah-e-Jafariyah, Pg#72 – Published Lahore]

104. Sahabah (r.a) made innovations in the religion after Prophet Muhammad (s.a.w.w), cut Islam into pieces and minced the Shari’ah (Islamic Jurisprudence) (Na’uzubillah). [Haqiqat Fiqah-e-Hanafiah Dar Jawab Fiqah-e-Jafariyah, Pg#59 – Published Lahore]

105. Sodomy was very common among various Sahabah (r.a); for e.g. Waleed bin Mugha’irah, Umar (r.a)… (Na’uzubillah). [Haqiqat Fiqah-e-Hanafiah Dar Jawab Fiqah-e-Jafariyah, Pg#59 – Published Lahore]

106. Abu-Bakr (r.a), Umar (r.a) and Usman (r.a) will enter into hell through a special door (Na’uzubillah). [Haq-ul-Yaqeen, Pg#500 - Published Iran]

107. Abu-Bakr (r.a), Umar (r.a), Usman (r.a) and Mua’wiyah will be persecuted severely than other hellish people (Na’uzubillah). [Haq-ul-Yaqeen, Pg#503 - Published Iran]

108. Abu-Bakr (r.a), Umar (r.a), Usman (r.a), Mua’wiyah (r.a), Ayesha (r.a) and Hafsa (r.a) are the worst creatures (Na’uzubillah). [Haq-ul-Yaqeen, Pg#519 - Published Iran]

109. Abbas (r.a) and Aqeel (r.a) were weak believers and men of mean spirit (Na’uzubillah). [Hayat-ul-Quloob, Vol#2, Pg#618 – Published Iran]

110. There is no difference in the faith of Abu-Bakar and in the faith of Satan (Na’uzubillah). [Kaleed-e-Manazrah, Pg#93 – Published Lahore]

111. Abu-Hurairah (r.a) was the greatest liar who associated false Hadiths to Prophet Muhammad (s.a.w.w) (Na’uzubillah). [Kaleed-e-Manazrah, Pg#442 – Published Lahore]

112. Mua’wiyah (r.a) was apostate, the greatest non believer and a corrupt man (Na’uzubillah). [Kaleed-e-Manazrah, Pg#306 – Published Lahore]

113. Abu-Bakr (r.a) was a puppet in the hands of Umar (r.a) (Na’uzubillah). [Kaleed-e-Manazrah, Pg#92 – Published Lahore]

114. Mua’wiyah (r.a) is being burnt inside a coffin beneath the interior most part of the hell and if Pharaoh (Firo’un) would have not said “INNA RABBI-KUM-UL-A’LA” there would be no one below Mua’wiyah (r.a) (Na’uzubillah). [Kaleed-e-Manazrah, Pg#316 – Published Lahore]

115. Mua’wiyah (r.a)’s mother and granny were prostitutes (Na’uzubillah). [Kaleed-e-Manazrah, Pg#301 – Published Lahore]

116. Usman (r.a) protested against Prophet Muhammad (s.a.w.w) and disobeyed him (Na’uzubillah). [Quran Translation by Maqbool Hussain Delhvi, Chap#30, Pg#934 – Published India]

117. Quran does not show the superiority of Abu-Bakr (r.a) but the infidelity of Abu-Bakr (r.a) (Na’uzubillah). [Manazarah Hussainiyah, Pg#47 – Published Lahore]

118. Zubair bin Al-Awam (r.a) is the breed of Muta’h (temporary marriage illegitimate according to Islam) (Na’uzubillah). [Muta’h Aur Salahuddin A’ybi, Pg#24 – Published Karachi]

119. Umr’o bin Al-Aas (r.a) was a cunning person (Na’uzubillah). [Nehj-ul-Bala’gah, Pg#339 – Published Karachi]

120. Umr’o bin Al-Aas (r.a) made naked himself… (Na’uzubillah). [Nehj-ul-Bala’gah, Pg#148 – Published Karachi]

121. Umr’o bin Al-Aas (r.a) was a liar and a miser (Na’uzubillah). [Nehj-ul-Bala’gah, Pg#147 – Published Karachi]

122. Umr’o bin Al-Aas (r.a)’s mother was a big liar. [Nehj-ul-Bala’gah, Pg#146 – Published Karachi]

123. Umr’o bin Al-Aas (r.a) was a cheater. [Nehj-ul-Bala’gah, Pg#245 – Published Karachi]

124. Abu-Moosa Asha’ri and Umr’o bin Al-Aas (r.a) were hypocrites and traitors (Na’uzubillah). [Nehj-ul-Bala’gah, Pg#474 – Published Karachi]

125. The history of the first three Caliphs was full of ignorance, stupidity, brutality, bribery and sinfulness (Na’uzubillah). [Nehj-ul-Bala’gah, Pg#252 – Published Karachi]

126. How unfortunate are these Talha (r.a), Zubair (r.a) and Ayesha (r.a)! (Na’uzubillah). [Nehj-ul-Bala’gah, Pg#63 – Published Karachi]

127. Mua’wiyah used to feign and wile (Na’uzubillah). [Nehj-ul-Bala’gah, Pg#421 – Published Karachi]

128. The Holy Prophet (s.a.w.w) himself passed the orders of Mua’wiyah (r.a)’s murder (Na’uzubillah). [Nehj-ul-Bala’gah, Pg#108 – Published Karachi]

129. Mua’wiyah (r.a)’s all army men were foul-natured, bastards, wile and non-believers (Na’uzubillah). [Nehj-ul-Bala’gah, Pg#473 – Published Karachi]

130. Mugha’irah bin Shaiba (r.a) himself and his father were hypocrites and imps (Na’uzubillah). [Nehj-ul-Bala’gah, Pg#775 – Published Karachi]

131. Mugha’irah bin Shaiba (r.a) was very unfortunate in faith and Islam and he left this world in the same state (Na’uzubillah). [Nehj-ul-Bala’gah, Pg#258 – Published Karachi]

132. Rural-ship of a villager is better than the piety of Sahabah (r.a) (Na’uzubillah). [Nehj-ul-Bala’gah, Pg#432 – Published Karachi]

133. Talha (r.a) and Zubair (r.a) were seditious, vicious and dissentious persons who could commit any crime for wealth and power (Na’uzubillah). [Nehj-ul-Bala’gah, Pg#443 – Published Karachi]

134. Among a few extremely remorseful and shameful characters of the world, one is of Zubair (r.a) (Na’uzubillah). [Nehj-ul-Bala’gah, Pg#48 – Published Karachi]

135. Usman (r.a) reaped whatever he sew (Na’uzubillah). [Na’sal Ko Qatal Kar Do, Pg#108 – Published Karachi]

136. Usman (r.a)’s mother was a prostitute (Na’uzubillah). [Na’sal Ko Qatal Kar Do, Pg#18 – Published Karachi]

137. I dare say that today’s Iranic Nation is far better than the people of Hijaz (Sahabah) in Prophet Muhammad (s.a.w.w)’s era (Na’uzubillah). [Sahifah-e-Inqalab {Khomeini’s last will and testament}, Pg#46]

138. Abu-Bakr (r.a) was habitual of using foul-mouth and giving abuses (Na’uzubillah). [Sheikh-e-Saqifah, Pg#148 – Published Karachi]

139. Abu-Bakr (r.a) used to abuse very often (Na’uzubillah). [Sheikh-e-Saqifah, Pg#21 – Published Karachi]

140. Abu-Bakr (r.a) had no religious status (Na’uzubillah). [Sheikh-e-Saqifah, Pg#8 – Published Karachi]

141. Abu-Bakr (r.a) was like Halaku and Changez (Na’uzubillah). [Sheikh-e-Saqifah, Pg#10 – Published Karachi]

142. Abu-Bakr (r.a) was only curious about the money in his Caliphate (Na’uzubillah). [Sheikh-e-Saqifah, Pg#142 – Published Karachi]

143. Abu-Bakr (r.a) and Umar (r.a) were culpable and unforgiving (Na’uzubillah). [Sheikh-e-Saqifah, Pg#159 – Published Karachi]

144. Mua’wiyah (r.a) killed Ayesha (r.a) (Na’uzubillah). [Sheikh-e-Saqifah, Pg#32 – Published Karachi]

145. Umar (r.a) not even liked Prophet Muhammad (s.a.w.w) and His daughter (Na’uzubillah). [Sheikh-e-Saqifah, Pg#94 – Published Karachi]

146. Starting from the day first, Umar (r.a) is responsible for the hostilities and blood-shedding among the Muslims (Na’uzubillah). [Waqi’a Qirtas Aur Kirdar-e-Umar, Pg#63 – Published Karachi]

147. Umar (r.a) passed humiliating sentences upon Prophet Muhammad (s.a.w.w)’s sayings (Na’uzubillah). [Waqi’a Qirtas Aur Kirdar-e-Umar, Pg#67 – Published Karachi]

148. Abbas (r.a)’s false allegations upon Abu-Bakr (r.a) and Umar (r.a) (Na’uzubillah). [Wohi Mujrim Wohi Munsif, Pg#75]

149. Umar (r.a) was sent to Hell on 9th Rab’i-ul-Awwal (Na’uzubillah). [Zaad-ul-Mua’d, Pg#404 – Published Iran]

150. Curse upon Ayesha (r.a) and Umar (r.a); Mua’wiyah (r.a) was sent to Hell on 22nd Rajab so this day must be celebrated (with Koondas) (Na’uzubillah). [Zaad-ul-Mua’d, Pg#34 – Published Iran]

151. Last diet of Umar (r.a)’s was Vine (Na’uzubillah). [Sehm Masmoom, Pg#241 – Published Lahore]

152. Umar (r.a) belonged to such family in which mothers and sisters are made as wives (Na’uzubillah). [Sehm Masmoom, Pg#306 – Published Lahore]

153. Umar (r.a) is the lock of Hell, it was better if he would be the gate (Na’uzubillah). [Sehm Masmoom, Pg#430 – Published Lahore]

154. Umar (r.a) and Waleed Bin Mugha’irah (r.a) were she-gay (Na’uzubillah). [Sehm Masmoom, Pg#246 – Published Lahore]

155. Nikkah is valid without the witnesses. [Fir’o-ul-Kaafi, Vol#5, Pg#387 – Published Iran]

156. Quran can be recited in toilet (Na’uzubillah). [Fir’o-ul-Kaafi, Vol#6, Pg#502 – Published Iran]

157. By hiding the private parts with only hand, Sattr can be achieved. [Fir’o-ul-Kaafi, Vol#6, Pg#501 – Published Iran]

158. What so ever the Ahl-e-Sunnah scholar tells about some query, to do its opposite is SHIA religion. [Anwaar-ul-Na'umania, Vol#3, Pg#55 - Published Iran]

159. According to SHIA scholars, Ahl-e-Sunnah are worse and dirtiest infidels than the Jews or Christians or Majoos (Na'uzubillah). [Anwaar-ul-Na'umania, Vol#2, Pg#306 - Published Iran]

160. Taqiyyah (concealing the facts) is the true religion. [Usool-ul-Kaafi, Vol#3, Pg#332 - Published Iran]

161. Taqiyyah (concealing the facts) is the part of belief. [Usool-ul-Kaafi, Vol#3, Pg#328 - Published Iran]

162. By not reciting “ALI-UN-WALI-ULLAH”, Ahl-e-Sunnah are not Mo’min (Na'uzubillah). [Chara’gh-e-Mustafvi Aur Sharar Bu-Lehbi, Pg#13 – Published Lahore]

163. ALLAH produces 70 Angels from the couple who perform Muta’h which keep on praying for them (Na'uzubillah).[Chara’gh-e-Mustafvi Aur Sharar Bu-Lehbi, Pg#85 – Published Lahore]

164. Ahl-e-Sunnah (Nasibi) are worse than dog in front of ALLAH (Na’uzubillah). [Haq-ul-Yaqeen, Pg#516 - Published Iran]

165. Black dress is the dress of people of Hell (Na’uzubillah). [Hulya-tul-Muttaqeen, Pg#8 - Published Iran]

166. Leavings of Ahl-e-Sunnah’s are as Haram then any other Non-Muslim. [Malla Yahzur-ul-Faqeeh (Fiqah-e-Jafariyah), Vol#1 ,Pg#8  - Published Iran]

167. Niece and Aunts can remain in Nikkah at a time. [Malla Yahzur-ul-Faqeeh (Fiqah-e-Jafariyah), Vol#4 ,Pg#260  - Published Iran]

168. Donkey’s flesh is Halal. [Malla Yahzur-ul-Faqeeh (Fiqah-e-Jafariyah), Vol#4 ,Pg#213  - Published Iran]

169. Black dress is the dress of Firo’un. [Malla Yahzur-ul-Faqeeh (Fiqah-e-Jafariyah), Vol#1 ,Pg#163  - Published Iran]

170. No witness is required in the Nikkah as GOD Himself is. [Malla Yahzur-ul-Faqeeh (Fiqah-e-Jafariyah), Vol#4 ,Pg#251  - Published Iran]

171. Present Azaan is correct, curse be upon Mafoodha who innovated “ALI-UN-WALI-ULLAH” in Azaan. [Malla Yahzur-ul-Faqeeh (Fiqah-e-Jafariyah), Vol#1 ,Pg#188  - Published Iran]

172. There is no right for Ahl-e-Sunnah in Islam so Nikkah with them is also Haram. [Malla Yahzur-ul-Faqeeh (Fiqah-e-Jafariyah), Vol#3 ,Pg#258  - Published Iran]

173. Istinja (washing of private parts) with Saliva is legitimate. [Malla Yahzur-ul-Faqeeh (Fiqah-e-Jafariyah), Vol#1 ,Pg#41  - Published Iran]

174. Announcement of SHIA Kalimah; reciting “LA-ILAHA-ILL-ALLAHU-MUHAMMAD-UR-RASOOL-ULLAH” is not the sign of Iman. [Shia Mazhab Haq Hai, Pg#3 – Published Lahore]

175. Neither Fasting is spoiled nor Bath (Ghusl) is subjected by doing un-natural things with a women. [Tehzeeb-ul-Ahkaam, Vol#7, Pg#460 – Published Iran]

176. Own female servant can be given to someone temporarily for Muta’h practices. [Tehzeeb-ul-Ahkaam, Vol#7, Pg#244 – Published Iran]

177. Muta’h can also be done with Non-Muslims. [Tehzeeb-ul-Ahkaam, Vol#7, Pg#256 – Published Iran]

178. A man can even take benefit (by doing Muta’h) from a woman for about an hour or so. [Tehzeeb-ul-Ahkaam, Vol#7, Pg#266 – Published Iran]

179. Muta’h (illegitimate temporary marriage) has no accountability; it can be done with 1000 even. [Tehzeeb-ul-Ahkaam, Vol#7, Pg#258-259 – Published Iran]

180. Imams use to order openly for Muta’h. [Tehzeeb-ul-Ahkaam, Vol#7, Pg#253 – Published Iran]

181. Ahl-e-Sunnah are infidels (Kafir) so Nikkah with them is illegitimate. [Tehzeeb-ul-Ahkaam, Vol#7, Pg#302 – Published Iran]

182. Ahl-e-Sunnah are infidels (Kafir) so Nikkah with them is illegitimate and their slaughtered animals are also Haram. [Tehzeeb-ul-Ahkaam, Vol#7, Pg#303 – Published Iran]

183. Muta’h (illegitimate temporary marriage) is legitimate even for the sake of a piece of wood. [Tehzeeb-ul-Ahkaam, Vol#7, Pg#267 – Published Iran]

184. MEHRAM male and female can see each other’s body. [Tohfa Namaz Ja’fariyah, Pg#292 – Published Lahore]

Shahadat e Imam Hussain


Shahadat e Imam Hussain






Hazrat Abdullah Bin Wahab bin Zam'ah bayan karty hain k Hazrat umme Salamah (Radi ALLAH Ta'ala Anha) nain mujhy btaya k HUZUR AKRAM (SALLALAHU A'LAIHAY WA ALIHE WASALLAM) ek raat ko sonay k liay araam farma huay to (Thori dayr bad) baydaar ho gaay jab k AAP (SALLALAHU A'LAIHAY WA ALIHE WASALLAM) paryshaan (say lag rahy) thy. Phir (Dubara) layty aur baghair soay (thori dair) layty rahy aur baydaar ho gaay jab k AAP (SALLALAHU A'LAIHAY WA ALIHE WASALLAM) paryshan thy laykin itny paryshan nahi thy jitnay main nain pehli martaba dykhy thy. Phir Layt gaay aur phir uth bythy jab k AAP (SALLALAHU A'LAIHAY WA ALIHE WASALLAM) k dast e Aqdas (hath mubarak) main surkh (red) matti thi jisy AAP (SALLALAHU A'LAIHAY WA ALIHE WASALLAM) ulat palat rahy rhy. To main nain Arz kiya:

YA RUSUL ALLAH, Yeh kysi matti hy?
AAP (SALLALAHU A'LAIHAY WA ALIHE WASALLAM) nain farmaya:

"Mujhy Jibra'il ('Alaihis Salam) nain btaya hay k yeh (mera bayta Husain) Arz e Iraq (Iraq ki sar zameen) par Shaheed kiya jaay ga." 
Main nain Jibra'il ('Alaihis Salam) say kaha:
"Mujhy wo matti dikhao jahan usy shaheed kiya jaat ga. To yeh (mere Hath main) wo matti hy."

References :

From : Haakim
Book : Mustadrak
Volume : 4
Page : 440
Hadith number : 8202

From : Tabrani
Book : Ma'jam Al Kabeer
Volume : 3
Page : 109
Hadith number : 2821

From : Tabrani
Book : Ma'jam Al Kabeer
Volume : 23
Page : 308
Hadith number : 697

From : Shaybaani
Book : Al Ahaad Wal Mathaani
Volume : 1
Page : 310
Hadith number : 429

From : Zahabi
Book : Sayyir A'laam An Nubala
Volume : 3
Page : 289

Imam Haakim nain farmaya:
"yeh Hadith Bukhari aur Muslim ki shart par Sahi hy."

Imam Zahabi nain farmaya:
"Yeh hadith Bukhari aur Muslim ki shart par Sahi hy."

'Ilm e Mustafa (SALLALAHU A'LAIHAY WA ALEHI WASALLAM)


'Ilm e Mustafa (SALLALAHU A'LAIHAY WA ALEHI WASALLAM)

Hadith number 1


Hazrat Umer (Radi ALLAH TA'ALA anhu) say rawyat hy k

"HUZUR AKRAM (SALLALAHU A'LAIHAY WA ALEHI WASALLAM) ek rooz hamary darmayan qayaam farma huay aur AAP (SALLALAHU A'LAIHAY WA ALEHI WASALLAM) nain makhulaqaat ki ibtidia say lay kar jannaitiyun k jannat main daakhil ho jaany aur doozakhiyun k doozakh main Daakhil ho jaany tak hamain sab kuch bta diya. Jis nain usy yad rkham Yad rkha aur usy bhul gaya so bhul gaya."
******************************************************
Narrated by Sayyedinah 'Umar (Radi ALLAH TA'ALA anhu) that

"One day the Prophet (SALLALAHU A'LAIHAY WA ALEHI WASALLAM) stood up amongst us for a long period and informed us about the beginning of creation till he mentioned how the people of Paradise will enter their places and the people of Hell will enter their places. Some remembered what he had said, and some forgot it."

Reference
From : Bukhari As Saheeh (Printed in 1981 Beirut, Lebanon)
Book : Bada Al Khalq
Page : 1166
volume : 3
Hadith number : 3020
---------------------------------------------------------------------------------------
Hadith number 2


Hazrat 'Amar Bin Akhtab Ansaari (Radi ALLAH TA'ALA anhu) farmaty hain k

"HUZUR (SALLALAHU A'LAIHAY WA ALEHI WASALLAM) nain fajar ki namaz main hamari Imamat farmai aur mimber par jalwa afrooz huay aur hamain khitaab farmaya Yahan tak k zohar ka waqt ho gaya.
Phir AAP (SALLALAHU A'LAIHAY WA ALEHI WASALLAM) neechy tashreef lay aay aur Namaaz parhai. Phir us k bad Dubara mimber par tashreef farma huay aur hamain khitab farmay Yahan tak k Asar ka waqt ho gaya.
Phir mumber say neechy tashreef laay aur namaz parhai phir mumber par tashreef lay gaay yahan tak k Sooraj doob gaya.
Pas ! AAP (SALLALAHU A'LAIHAY WA ALEHI WASALLAM) nain hamain har us baat ki khabar daydi jo jo aj tak ho chuki thi aur jo qayamat tak honay wali thi.
Hazrat 'Amar Bin Akhtab (Radi ALLAH TA'ALA anhu) farmaty hain k hum main zyada janny wala wohi hay jo hum main say say zyada hafzay wala tha."
*************************************************
Abu Zaid (viz. Amr b. Akhtab Radi ALLAH TA'ALA anhu) reported:

Allah's Messenger (may peace be upon him) led us in the dawn prayer and then mounted the pulpit and addressed us until it was (time for the) noon prayer.
He then came down the pulpit and observed prayer and then again mounted the pulpit and again addressed us until it was time for the 'Asr prayer.
He then again came down and observed the prayer and again mointed the pulpit and addressed us until the sun was set and he informed (about) everything (pertaining to turmoil) that lay hidden in the past and what lies in (the womb) of) the future and the most learned amongst us is one who remembers them well.

From : Muslim
Book : Al Fitan
Chapter : Qayamat tak paish any waly Fitnon k bary main AAP SAW ka khabar dayna
Volume : 4
Hadith number : 2892

From : Ibn e Habban
Book : As Saheeh
Page : 9
Volume : 15
Hadith number : 6638

From : Haakim
Book : Al Mustadrak
Volume : 4
Page : 533
Hadith number : 8498

From : Abu Y'ala
Book : Al Musnad
Volume : 12
page : 237
Hadith number : 2844

From : Tabrani
Book : M'jam Al kabeer
Volume : 17
page : 46
---------------------------------------------------------------------------------------
Hadith number 3


Hazrat Huzaifah (Radi ALLAH TA'ALA anhu) farmaty hain k

"HUZUR (SALLALAHU A'LAIHAY WA ALEHI WASALLAM) nain mujhy qayamat tak roonuma honay wali har baat bata di aur koi aysi baat na rahi jisy main nain AAP (SALLALAHU A'LAIHAY WA ALEHI WASALLAM) say poocha na ho. Albatta main nain yeh na pucha k Ahl-e-Madinah ko konsi cheez madeenah say nikaly gi?"
**********************************************
Sayyedina Huzaifah (Radi ALLAH TA'ALA anhu) reported:

Allah's Messenger (may peace be upon him) informed me of what is going to happen before the approach of the Last Hour.
And there is nothing that I did not ask him in this connection except this that I did not ask him as to what would turn the people of Medina out from Medina.

From : Muslim
Book : Al Fitan wa ashraat As Sa'ahChapter
Chapter : Qayamat tak paish any waly Fitnon k bary main AAP SAW ka khabar dayna
Volume : 4
Page : 2217
Hadith number : 2891

From : Ahmad Bin Hambal
Book : Al Mustadrak
Volume : 5
page : 386
Hadith number : 23329

From : Haakim
Book : Al Mustadrak
Volume : 4
Page : 472
Hadith number : 8311

---------------------------------------------------------------------------------------
Hadith number 4

1. Hazrat Abdullah Bin Abbas (Radi ALLAH TA'ALA anhu) farmaty hain k
"HUZUR (SALLALAHU A'LAIHAY WA ALEHI WASALLAM) nain farmaya:
"Mera rab mere pas (Apni shaan k laeq) nihayat haseen sorat main aya aur farmaya:
"YA MUHAMMAD !"
main nain arz kiya :
"Mere parwardigar ! main haazir hon, bar bar hazir hon."
Farmaya : Aalam-e-Bala k farishty kis baat main jhagarty hain?
main nain arz kiya :
"Ay mere parwardigar ! main nahi janta."
Pas ! ALLAH TA'ALA nain apna dast-e-Qudrat mere dono kandhoon (shoulders) k darmayan rkha aur main nain apny seenay main uski thandak mehsoos ki.
Aur main wo sab kuch jaan gaya jo uch Mashriq-O-Maghrib k darmyan hay."

From : Tirmidhi And Abu Y'ala
Imam Tirmidhi nain farmaya:
"Yeh hadith Hassan hay."
========================================
2.

Hazrat Ma'az Bin Jabal (Radi ALLAH TA'ALA anhu) say marwi rawayat k akhir main yeh alfaaz hain.

AAP (SALLALAHU A'LAIHAY WA ALEHI WASALLAM) nain farmaya:
"Aur Mujh par Har cheez ki haqeeqat zaahir kar di gai jis say main nain (sab kuch) jaan liya."

From : Tirmidhi, Ahmad and Tabrani
Imam Tirmidhi nain farmaya:
"Yeh Hadeeth Hassan sahih hay."

Is Hadees k bad main Imam Tirmidhi farmaty hain k mana Is hadeeth k bary Imam Bukhari say pucha to unhoun nain farmaya k yeh Hadeeth Hassan Sahi hay."


========================================
3. Hazrat Abu Amamah (Radi ALLAH TA'ALA anhu) say marwi rawayat k akhir main yeh alfaaz hain.

AAP (SALLALAHU A'LAIHAY WA ALEHI WASALLAM) nain farmaya:
"Pas mujh say duniya aur akhirat k bary main kiay jaany waly sawalaat k jawabaat main nain usi muqaam par jaan liay."

From : Tabrani and Ruyani
========================================
4. Ek aur rawayat k alfaaz hain k

AAP (SALLALAHU A'LAIHAY WA ALEHI WASALLAM) nain farmaya:
"Aur main nain Duniya o akhirat ki har cheez ki haqeeqat jaan bhi li aur daykh bhi li."

From : Tabrani
========================================
5. Hazrat Jabir bin samrah (Radi ALLAH TA'ALA anhu) say marwi rawayat k akhir main yeh alfaaz hain.

AAP (SALLALAHU A'LAIHAY WA ALEHI WASALLAM) nain farmaya:
"Pas us k baad kabhi aysa nahi hua k mujh say kisi cheez k mutalliq sawal kiya gaya ho aur main usy na janta hon."

From : Ibn e Abi Shaibah and Ibn e Abi 'Asim
Yeh hadees Hassan hay aur is k Rijaal thiqah hain.
========================================
References

From : Tirmidhi
Book : Tafseer Al Quran
Chapter : Sorat Saad
Hadith number : 3233-3235

From : Darimi
Book : As Sunan
Volume : 2
Page : 170
Hadith number : 2149

From : Ahmad Bin Hambal
Book : Al Musnad
Page/volume : 368/1 , 66/4 , 243/5

From : Tabrani
Book : M'ajam Al Kabeer
page/Volume : 290/8 , 109/20 , 141/20

From : Ruyani
Book : Al Musnad
Volume : 1
page : 429
Hadith number : 656

From : Abu Y'ala
Book : Al Musnad
Volume : 4
Page : 475
Hadith number : 2608

From : Ibn e Abu Shaibah
Book : Musannaf
Volume : 6
Page : 313
Hadith number : 31706

---------------------------------------------------------------------------------------
Hadith number 5


Hazrat Anas (Radi ALLAH TA'ALA anhu) say rawayat hay k

HUZUR SAW nain hazrat zaid, hazrat J'afar aur Hazrat Abdullah Bin Rawahah (Radi ALLAH TA'ALA anhum) k mutalliqkhabar aany say pehly hi un k shaheed ho jaany k mutalliq loogun ko bata diya. Chunachy AAP SAW nain farmaya:

"Ab jhanda Zaid nain sambhala hua hy laykin wo shaheed ho gaay.
Ab J'afar nain jhanda sambhal liya hay aur wo bhi shaheed ho gaay.
Ab Ibne Rawahah nain jhanda sambhala hay aur wo bhi shaheed ho gaay."

Yeh farmaty huay AAP SAW ki chashmaan e Mubarak (eyes) Ansoun say bhari hui thin.
(Phir farmaya)
"yahan tak k ab ALLAH ki talwaaron main say ek talwaar (khalid bin waleed Radi ALLAH TA'ALA anhu) nain jhanda sambhaal liya hay aur us k haathon ALLAH TA'ALA nain kafiron par (Muslmanon ko) Fatah ata farmai hy."
***************************************************
Sayyedina Anas (Radi ALLAH TA'ALA anhu) Narrated that:

The Prophet had informed the people of the martyrdom of Zaid, Ja'far and Ibn Rawaha (Radi ALLAH TA'ALA anhum) before the news of their death reached.
The Prophet said,
"Zaid took the flag (as the commander of the army) and was martyred, then Ja'far took it and was martyred, and then Ibn Rawaha took it and was martyred."
At that time the Prophet's eyes were shedding tears.
He added, "Then the flag was taken by a Sword amongst the Swords of Allah (i.e. Khalid) and Allah made them (i.e. the Muslims) victorious."

From : Bukhari
Book : Al Maghazai
Chapter : Zameen e shaam main Ghazwa e mota
hadith number : 4014

From : Bukhari
Book : Al Janaiz
Volume : 1
page : 420
Hadith number : 1189

From : Bukhari
Book : Al Jihaad
Volume : 3
Page : 1030
Hadith number : 2645

From : Bukhari
Book : fadael e Sahaba
Chapter : Khalid bin Waleed k Manaqib
Hadith number : 3547

From : Nisai
Book : Sunan AL Kubra
Volume : 5
page : 180
Hadith number : 8604

From : Ahmad Bin Hambal
Book : Al Musnad
Volume : 1
page : 204
Hadith number : 1750

From : Haakim
Book : Al Mustadrak
Volume : 3
page : 337
Hadith number : 5295

---------------------------------------------------------------------------------------
Hadith number 6


Hazrat Jabir bin Samura (Radi ALLAH TA'ALA anhu) bayan karty hain k main nain
HUZUR AKRAM (SALLALAHU A'LAIHAY WA ALEHI WASALLAM) ko farmaty huay suna k AAP (SALLALAHU A'LAIHAY WA ALEHI WASALLAM) nain farmaya:

“Muslmaano ki ya moomino ki ek jama’at zurur Aal-e-kisra (family of Kisra) k us khazany ko fatah kary gi jo Qasr-e-Abyad (white palace) main hay.”
**********************************************
Sayyedina Jabir bin Samura (Radi ALLAH TA'ALA anhu) reported:
I heard Allah's Messenger SALLALAHU A'LAIHAY WA ALEHI WASALLAM (as saying that)

“There would lie open for a group of Muslims, or for a group of believers, the treasures of the family of Kisra which would be in the white (palace).”

From : Muslim
Book : Al Fitan wa Ashraat As Sa’ah
Volume : 4
page : 2237
hadith number : 2919

From : Ahmad Bin Hambal
Book : Al Musnad
Volume : 5
Page : 89, 100
Hadith number : 20854 , 29083

From : Abu Y’ala
Book : Al Musnad
Volume : 13
Page : 441
hadith number : 7444